We zijn hier om te helpen met al uw vragen!
Hieronder vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen over winkelen met Hola BB.
Zie voor meer informatie over verzendtijden en tarieven Onze verzendpaginaen ga naar onze Retourneert beleid Voor meer informatie over retouren.
Als je nog steeds niet kunt vinden wat je zoekt, voel je dan gerust Neem contact met ons op - We helpen graag!
♡ Meest voorkomende
Hoe kan ik mijn bestelling volgen? +
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een bevestiging van Hola BB en volgt de details rechtstreeks van onze leveringspartners. Kunt u ze niet vinden? Controleer uw spammap of log in op uw Hola BB -account op elk moment.
Een deel van mijn bestelling ontbreekt! Wat moet ik doen? +
Waar mogelijk worden kleinere items samengebracht met grotere producten. We raden aan om alle items uit te pakken voordat ze contact met ons opnemen, voor het geval ze in dezelfde doos zijn gecombineerd.
Als uw bestelling meubels omvat, wordt dit vaak verzonden als meerdere pakketten. Elk pakket heeft een Afzonderlijke trackingcode in een afzonderlijke e -mail. Controleer op deze e -mails voordat u contact opneemt. Als een deel van uw bestelling niet aankomt 4 werkdagen na uw verwachte leverdatum, Alsjeblieft Neem contact met ons op.
Mijn bestelling in het VK is niet aangekomen +
Aangezien het VK niet langer in de Europese Unie is, is er een iets ander proces om uw bestelling daar te leveren. Lees de details over hoe u uw levering in het VK kunt volgen hier.
Hoe vind ik mijn trackinglink? +
Track-and-trace informatie wordt automatisch gemaild naar het adres dat wordt gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling. Als u het niet ziet, controleer dan uw spammap.
Wat als ik het verkeerde afleveradres zou invoeren bij het bestellen? +
Helaas kunnen we het afleveradres van de bestelling niet bijwerken nadat het is verzonden. U moet wachten tot uw pakket is aangekomen of de koerier in contact staat. Sorry voor het ongemak!
Ik kan mijn mama -punten niet vinden of gebruiken +
MAMA -punten worden opgebouwd op bestellingen van een van onze winkellocaties, maar vanwege de huidige technische beperkingen zijn de puntenbalans en beschikbare beloningen alleen zichtbaar via holabb.com (niet holabb.nl, holabb.be, enz.). Om ze te bekijken, alstublieft:
- Log in op onze hoofdsite, holabb.com, met de e -mail die u vroeger uw bestelling (s) plaatste.
- Klik op het pictogram Black Shopping Bag met het hart (zie onderstaande afbeelding) in de linkeronderhoek om het loyaliteitsvenster te openen

Houd er ook rekening mee dat slechts één kortingscode - inclusief Mama Point -vouchers! - Kan per bestelling worden gebruikt.
Meer hulp nodig? Alsjeblieft gewoon reiken.
Kan ik mijn bestelling aanpassen? +
We zullen ons best doen! Stuur uw verzoek via onze Neem contact met ons op Pagina zo snel mogelijk, en we zullen zien of het mogelijk is om uw wijzigingen aan te kunnen worden.
Wat moet ik doen als een deel van mijn bestelling is beschadigd? +
Helaas kan schade plaatsvinden wanneer uw artikelen onderweg zijn naar hun nieuwe huis. Als dit u overkomt, alstublieft Neem contact met ons op Zodra u de schade opmerkt. Selecteer 'Schaderapport' in de vervolgkeuzelijst van het onderwerp van het formulier en zorg ervoor dat u foto's van de schade toevoegt, om het vervangingsproces te versnellen.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor mijn terugkeer? +
Zoals gedetailleerd in onze Retourneert beleid, Nadat uw terugkeer is ontvangen en aan onze zijde is verwerkt, bevindt de terugbetaling zich meestal binnen enkele dagen op uw bankrekening. In sommige gevallen en afhankelijk van de bank kan het echter nemen maximaal 14 werkdagen. Als u na deze tijd uw terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, alstublieft Neem contact met ons op Met een foto van uw bewijs van verzendkosten, en we zullen het probleem oplossen!
Heeft u een fysieke winkel? +
Ja! We hebben een gezellige kleine winkel net buiten Amsterdam. Zie Onze showroompagina Voor een kaart, aanwijzingen en openingstijden.
Ik wil mijn oude ledikant hergebruiken - kan ik een vervangend onderdeel bestellen? +
Dat is geweldig nieuws - we geven onze kindermeubels graag een tweede leven! U kunt gemakkelijk vervangende onderdelen bij ons bestellen. Bekijk onze Reparatie en hergebruikpagina Voor meer informatie.
Mijn tracking wordt weergegeven zoals afgeleverd, maar mijn bestelling is niet aangekomen +
Alsjeblieft Neem contact met ons op onmiddellijk. We zullen de koerier informeren om een onderzoek te starten en uw bestelling te vinden.
Let op: onderzoeken kunnen tot 10 werkdagen duren - maar we versnellen dit altijd waar mogelijk. In het ongelukkige evenement dat uw pakket door de koerier wordt bevestigd als verloren, zullen we een vervanging regelen.
♡ Bevelen
Kan ik mijn bestelling ophalen? +
Ja! Als uw artikelen beschikbaar zijn om uit ons magazijn te verzamelen. Selecteer 'Local Pickup' bij het plaatsen van uw bestelling op onze website.
Ontvang ik een garantie wanneer ik producten van uw site bestel? +
Ja-al ons meubilair omvat een garantie van 2 jaar tegen fabricagefouten. Sommige producten vereisen mogelijk registratie, maar dit zal duidelijk worden vermeld in de productdocumentatie.
De meeste andere items worden geleverd met een garantie van 1 jaar, met uitzondering van algemene slijtage of toevallige schade.
Heb je een probleem? We zijn altijd blij om te helpen - alleen contact opnemen!
Ik wil mijn bestelling aanpassing wijzigen of annuleren. Is dit mogelijk? +
Het hangt af van de status van uw bestelling. Contact Ons klantenserviceteam met uw bestelnummer zo snel mogelijk - als het nog niet is verzonden, doen we ons best om te helpen.
Wat betekent pre-order? +
Af en toe zetten we populaire items op pre-order, waardoor klanten hun item kunnen reserveren voordat de voorraad aankomt in ons magazijn. Eenmaal op voorraad worden items onmiddellijk verzonden.
Prijsprijs? +
Hola BB prijst niet. We werken hard om de relaties die we hebben met onze merken op te bouwen en te koesteren en gebruiken hun aanbevolen RRP's bij het prijzen van producten.
Wat betekent dropship? +
We hebben een select aantal producten dat rechtstreeks van de leverancier wordt verzonden, in plaats van naar en vervolgens uit ons magazijn. Dit is dropshipping.
♡ Betaling
Ik heb mijn bestelbevestigings -e -mail niet ontvangen, maar er is een betaling afgenomen! Wat is er aan de hand? +
Controleer uw spampost voor de bestelbevestigingsmail. Zo niet, alstublieft Neem contact met ons op En we zullen de situatie zo snel mogelijk oplossen!
Hoe gebruik ik mijn promotiecode? +
Kortingscodes worden toegevoegd op de betalingspagina van het afrekenen. Zoek naar het vak voor cadeaubon of kortingscode en druk vervolgens op Toepassen. Houd er rekening mee dat er slechts één kortingscode tegelijk kan worden toegepast en kortingscodes kunnen niet worden toegepast op reeds korting op items (bijv. Verkoop of bundels).
♡ Privacy
Hoe wordt de persoonlijke informatie van mijn account gebruikt? +
Onze privacy -informatie is te vinden hier.
Zijn de betalingen per kaart echt beschermd? +
Ja, onze betalingen worden verwerkt met behulp van een 3D Secure Checkout flow en voldoen aan PSD2 -betalingen zoals vereist volgens de EU -wetgeving. Meer informatie hierover is te vinden hier.
Wat is het beleid met betrekking tot vertrouwelijkheid? +
Ons privacybeleid is te vinden hier.
♡ Geschenken
Kan ik een cadeau -noot toevoegen? +
Ja! Als uw bestelling niet voor meubels of andere grote items is, kunt u uw notitie toevoegen in het relevante veld op de karpagina en we zullen het zeker in uw pakket opnemen.
Is cadeauverpakking beschikbaar? +
Het inpakken van geschenken is beschikbaar voor de meeste bestellingen, behalve meubels of andere grote items.
♡ Nieuwsbrief
Hoe kan ik afmelden voor de nieuwsbrief? +
Klik op de link 'Uitbrieken' in elke nieuwsbrief van Hola BB.
Ik heb problemen met het inschrijven of afmelden van de nieuwsbrief +
Alsjeblieft Neem contact met ons op. We kunnen dit voor u oplossen.
Nog steeds hulp nodig?
We zijn er altijd om te helpen met alle vragen die u heeft over uw Hola BB -ervaring.
Neem contact op met ons team